Maxlight, czyli “marka, która jest rozpędzona i ma apetyt”. Rozmawiamy z Piotrem Kurleto jr.

Co powstaje, kiedy tradycje rodzinne łączą się z pasją do nowoczesnego i jakościowego designu? O marce Maxlight i jej wartościach oraz nowym katalogu na 2023 rok opowiada Piotr Kurleto jr, stojący za konceptem. 

profilowe.jpg [101.54 KB]

Mówisz “Maxlight”, myślisz...? 

Myślę, że to moja pasja, rozwój, zmiany, budowanie struktur. Myślę, również o rodzinie, ponieważ to ona założyła tę markę. Tym bardziej zależy mi by firma była odzwierciedleniem jakości i dobrego designu. Traktuję przygodę z Maxlight bardzo osobiście i to dodaje mi motywacji i chęci do pracy. 

Opowiedz o tym, jak powstała marka. 

Maxlight powstał z pasji do designu, połączonej z funkcjonalnością i niepowtarzalnej proporcji ceny do jakości. Kiedy marka powstawała, polski rynek był bardzo ograniczony, a wiele marek włoskich i hiszpańskich posiadało oprawy niedostępne cenowo dla polskiego konsumenta. Naszą misją stało się dostarczanie nie tylko designerskiego, jakościowego oświetlenia, ale również budowanie zaufania z kontrahentami poprzez ponadprzeciętny serwis i bycie dla nich 24/7. 

Dzisiejszy Maxlight to...? 

Dzisiejszy Maxlight to już rozpoznawalna marka, nie tylko na polskim, ale i europejskim rynku. Cały czas dokładamy nowe oddziały w firmie, zatrudniamy osoby głodne sukcesu i rozwoju, układamy nasz workflow. Wszystko po to, by jak najlepiej spełniać misję, którą obraliśmy. Mamy dobrze rozbudowane sieci sprzedaży na rynkach ościennych i co miesiąc dokładamy nowe. Nieustannie poszukujemy strategicznych partnerów, z którymi wspólnie się rozwijamy. Otwierają się przed nami drzwi do USA, rynków Bliskiego Wschodu... Maxlight dzisiaj to marka, która jest rozpędzona i ma apetyt na oświetlanie inwestycji na całym świecie!  

Kim jest Wasz klient? 

Nie prowadzimy sprzedaży bezpośredniej do klientów detalicznych, natomiast nasi odbiorcy to sklepy z wyposażeniem wnętrz, duże biura projektowe, deweloperzy. Prowadzimy dystrybucję w segmencie premium, ale nie luxury. Innymi słowy, stawiamy na jakość i design, za który konsument musi zapłacić, ale nie przepłacić.   

Co oferuje mu Maxlight? 

Biżuterię dla wnętrz. Design, funkcjonalność, jakość.  

poznaj-_3_ (1).jpg [347.36 KB]

Nowoczesne formy, najnowsze trendy... Czym kierują się projektanci przy tworzeniu kolekcji? 

Przede wszystkim ludzkimi potrzebami i trendami. Nie ograniczamy się do jednego stylu. Posiadamy szeroką ofertę, w której można znaleźć oprawy w stylu glamour, skandynawskim, modern, klasycznym. W ostatnich latach bardzo popularne stały się modele techniczne, które są świetnym rozwiązaniem do zastosowania w nowoczesnym budownictwie. Nasza oferta w tym segmencie ciągle się rozrasta i oferuje fantastyczne rozwiązania. Polecam projektantkom i projektantom zapoznanie się z naszym katalogiem technicznym “Tech&De 

Kto odpowiada za projekty lamp? 

Rozbudowujemy dział projektowy wewnątrz firmy, na czele z moją mamą. Posługujemy się też outsourcingiem, gdzie wspólnie z zewnętrznymi firmami tworzymy nasze projekty. 

Co jest inspiracją?  

Inspiracji jest wiele. Kierujemy się ciągle zmieniającymi się trendami. W ostatnich latach są to bez dwóch zdań formy odzwierciedlające naturę i okrągłe kształty. Nie brakuje jednak nawiązań do lekkiej ekstrawagancji, połączonej z wyrafinowaniem.  

Maxlight przeszedł rebranding. Na czym polegała zmiana? 

Chcemy pokazać nową energię, która wkroczyła w organizację. Nowi ludzie, nowe pomysły, chęć do zmian. Chcieliśmy, żeby nasze logo i kolory odzwierciedlały świeżość i nowoczesność. Piękno w prostocie.  

Właśnie wydaliście nowy katalog. Co można tam znaleźć? 

 Katalog podzieliliśmy na trzy części: pierwsza, w której pokazujemy produkty zupełnie nowe, wiele z nich w stylu japandi, który jest teraz w modzie. Druga część to poszerzenie naszych bestsellerów; serie takie jak Organic, Ritz, Monaco przyjęły się tak dobrze, że postanowiliśmy dołożyć nowe wykończenia jak i nowe rozmiary. Więcej opcji, więcej zadowolonych klientów. Finalnie, ostatnia część to oprawy techniczne i łazienkowe. Znajdziemy tam modele z podwyższonym IP oraz oryginalne oprawy szynowe. Zależało nam, by nowości na 2023 odzwierciedlały nie tylko obecne trendy wnętrzarskie, ale też kierunek i wartości naszej marki.  

Maxlight w przyszłości to... 

Mamy naprawdę zgrany zespół, który coraz lepiej się komunikuje i jest ze sobą zżyty. Jestem przekonany, że będzie to miało pozytywny wpływ na wizerunek i wyniki naszej organizacji.  

Dziękuję. 
 
Pobierz nowy katalog Maxlight 2023 i poznaj najnowsze trendy. 

Outlet_Web_9.jpg [573.59 KB]