Hotel z Tatrami w tle

hotel Mercure Kasprowy Zakopane

Inwestorzy mieli jeden cel – zmienić znany hotel Kasprowy w Zakopanem w nowoczesny, funkcjonalny hotel, w którym królować będą zakopiańskie, regionalne motywy. Dział Obsługi Inwestycji Maxfliz miał przyjemność realizować to założenie dostarczając i aranżując łazienki hotelowe dla gości.

Łazienki Maxfliz łazienka folkNajwyższej jakości płytki gresowe imitujące naturalne drewno i marmur stworzyły z łazienek eleganckie, piękne i funkcjonalne wnętrza. Płytki imitujące drewno wprowadziły do nich rustykalny charakter i, w przeciwieństwie do drewna naturalnego, pozostały niezwykle funkcjonalne i trwałe, nawet po zetknięciu z wodą.

Łazienka w hotelu KasprowyKażda łazienka w pokoju wyposażona jest w inne płytki, ale wspólnym mianownikiem jest łączenie drewna, kamienia i modnych wzorów patchwork. Niektóre pokoje hotelowe mają łazienki z mozaiką ułożoną w regionalny wzór zakopiańskiego haftu.

 

Hotel Mercure Kasprowy Zakopane to idealne miejsce na wypoczynek w górach. Wspaniała lokalizacja hotelu wśród szczytów Tatr, na malowniczej Polanie Szymoszkowej, zapewnia niesamowite widoki, bliskość stoku narciarskiego i kąpieliska, a także niepowtarzalną atmosferę gór. Z właścicielem hotelu – Adamem Bachledą Curuś, rozmawiamy o tradycji, modernizacji i planach na przyszłość.

Red.: Czy to, że hotel stoi na ziemiach niegdyś należących do Pana rodziny, miało wpływ na decyzję o zakupie inwestycji?
Adam Bachleda Curuś Jr.: Oczywiście, że tak. Decyzja o zakupie inwestycji była podyktowana przede wszystkim sentymentem do ziemi należącej kiedyś do rodziny oraz przywiązaniem do tradycji i naszych korzeni.


Łazienka w hotelu Kasprowy ZakopaneRed.: Co się zmieniło w hotelu, jeśli chodzi o styl i aranżacje wnętrz?
Adam Bachleda Curuś Jr.: We wnętrzach Hotelu zmieniło się praktycznie wszystko. Zależało nam przede wszystkim na wprowadzeniu stylu zakopiańskiego oraz regionalnych motywów. Chcieliśmy, aby nowe wnętrza były nie tylko funkcjonalne, ale i piękne. Na szczęście przy współpracy z odpowiednimi projektantami oraz podwykonawcami udało się połączyć tradycję z nowoczesnością i funkcjonalnością. Już pierwsi Goście odwiedzający Hotel Kasprowy po remoncie docenili zmiany jakie w nim zaszły.


Red.: Słyszałam, że macie Państwo wyśmienite jedzenie. W czym tkwi tajemnica tak dobrej kuchni?
Adam Bachleda Curuś Jr.: Za kuchnię odpowiada Szefowa Kuchni Zofia Listoś, która ma ogromne doświadczenie w swojej pracy. Oprócz zdobytej wiedzy cały czas przemawia przez nią ciekawość nowych smaków oraz nowych, kulinarnych wariacji. To sprawia, że dania serwowane w Kasprowym są niepowtarzalne i cały czas zachwycają czymś nowym. Pani Zosia jest po prostu pasjonatką dobrej kuchni, dlatego wkłada całe serce i zaangażowanie w przygotowania poszczególnych przekąsek, dań i deserów. Efekt zawsze nas zachwyca!

Red.: Jacy goście odwiedzają Hotel Kasprowy? Polscy, zagraniczni, rodziny z dziećmi czy bardziej klienci indywidualni?
Adam Bachleda Curuś Jr.: Hotel Kasprowy odwiedzany jest przez bardzo różnych Gości, i tych z Polski i tych z najdalszych zakątków świata. Mieszkają u nas Goście indywidualni, całe rodziny i grupy konferencyjne. Bez względu na to kto nas odwiedza staramy się, aby każdy był zadowolony. Uśmiech na twarzy Gościa, jego chęć powrotu albo gotowość do polecenia Hotelu Kasprowy innym jest dla nas najważniejszym wyznacznikiem wykonywania swojej pracy należycie.

lobby hotel KasprowyRed.: Czy wszyscy członkowie pańskiej rodziny zarządzają hotelem?
Adam Bachleda Curuś Jr.: Hotelem zarządza cała rodzina. Jest to dobre rozwiązanie ponieważ możemy wspólnie decydować o tym, co dla rozwoju hotelu jest najlepsze, możemy wzajemnie weryfikować swoje pomysły i wprowadzane rozwiązania. Wspieramy się też w realizacji wyznaczonych celów. Wiemy, że nie ma osób nieomylnych, a co dwie głowy to nie jedna.

Red.: Czy trudno było po latach dokonać metamorfozy hotelu?
Adam Bachleda Curuś Jr.: Zadanie nie było łatwe, wielu rzeczy nie dało się przewidzieć na etapie planowania. W niektórych sytuacjach musieliśmy działać szybko i podejmować trudne decyzje, ale ja zawsze powtarzam, że to co piękne rodzi się w bólu.

Red.: Jak ważna jest dla Pana tradycja? Skąd pomysł na wystrój w stylu zakopiańskim?
Adam Bachleda Curuś Jr.: Tradycja jest bardzo ważna dla mnie i dla całej naszej Adam Bachleda Curuś Juniorrodziny. Od najmłodszych lat byłem wychowywany w otoczeniu zakopiańskiej kultury. To sprawiło, że mam ogromny sentyment do regionu i stylu zakopiańskiego. Jestem przekonany też, że osoby odwiedzające Zakopane przyjeżdżają tutaj również po to aby ten styl i niepowtarzalny klimat podziwiać. Właśnie dlatego łącząc nasz sentyment do kultury Podhala i chęć podzielenia się tą niezwykłą aurą, jaka towarzyszy Zakopanemu, postanowiliśmy nasze wnętrza urządzić w ten sposób.

Red.: Jakie maja Państwo plany na przyszłość?

 

Adam Bachleda Curuś Jr.: Przyszłość Hotelu Kasprowy to dalszy rozwój i modernizacja kolejnych elementów. Przed nami remont pozostałych pięter, sal konferencyjnych, modernizacja restauracji a’la carte, a przede wszystkim odnowienie Centrum Spa i Rekreacji. Mam nadzieję, że nasze działania sprawią, że Hotel Kasprowy będzie niezmiennie zachwycał jako symbol i wzór luksusowego wypoczynku z Tatrami w tle.

 

Za realizację odpowiedzialny jest Dział Obsługi Inwestycji Maxfliz Kraków:

Krystian Karecki - e-mail: k.karecki@maxfliz.pl / Tel: +48 604 111 996
Tomasz Idęć - tomek@maxfliz.pl / Tel.: +48 696 092 949
Maciej Drożyński - maciej.drozynski@maxfliz.pl / Tel.: +48 730 968 721
Szymon Bała - szymon.bala@maxfliz.pl / Tel.: +48 790 231 382